ännu en freeedag!

fredag IGEN och idag var det dags att rida den nya omtalade hästen som ännu inte är döpt. tänker inte ge mig in på vad han heter donjij eller något sånt :P vi slåss, vissa vill han ska ha heta David, medan jag och min lärare slåss för att han ska heta Divan!
I alla fall, det gick ganska bra för att vara första gången. det är ganska ovanligt att en häst är så känslig i munnen, men okänslig för skänkeln. hästen ser mer ut som en vinthund i kroppen, han går knappt att komma åt med skänkeln ju! han är oerhört tittig på saker, och slänger sig lite hejvilt ibland. men han var en ganska fin häst ändå. jag tyckte om honom :)

nu är jag snart på väg in till stan. ska få i mig lite mat innan bara. ha en trevlig helg, folks! vi hörs som vanligt imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0