balklänning? =(

jag får så jävla mycket ångest, för jag vet vad jag verkligen borde göra efter skolan. jag borde ha pluggat. mer. ändå vet jag att det är omöjligt. jag har gjort klart en inlämning om en katastrof som ska ha påverkat en religion. och den är ivägskickad! nu behöver jag inte gå på fler religion lektioneri hela mitt liv! antar att jag är den enda som är klar men det är skönt, så kan man göra annat under den tiden. komma hem tidigare, eller sova längre på mornarna tex. ;)

sedan har jag ju fått spendera min tid med att två välkända personer varit hemma och kollat in min ny in- och uppsydda klänning. jag säger bara.. suck. vet inte hur eller vad jag ska göra nu. den är inte förstörd, men den kommer bli. och det stör mig grymt mycket. jag älskade fan den här klänningen! jag har inte sett en enda som jag fastnat så för! men det ska väl bli väl. har fått några uppmuntrande ord av vänner idag, tur det :)

dags att sleepa lite nu, ser fram emot en grymt rolig ridlektion imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maria

riktigt bra blogg :)

2009-04-21 @ 10:11:22
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0