det blåååser

jag trodde att jag skulle kunna ligga ute i solen idag och mysa med hunden i värmen. men icke då, det blåser kallt, och även om vi har över 2000kvm tomt, så har vi ingenstans där det är helt lä. hm, tråkigt. får väl vänta tills det slutat blåsa, vilket inte lär vara idag!

på morgonen har jag, mamma och pappa suttit och kollat igenom alla kostnader när det gäller bal och student. gud vilken tur att jag inte betalat allt själv, i så fall hade jag knappt haft några sparpengar kvar! och det ska användas till utlandsresa om lite över 1 månad, så det går ju inte :)

det blir dåligt med uppdatering till er senare, älsk får fixa min dator innan jag ska till jenny för en tjejkväll :) kommer bli jättemysigt. äta, tjöta skit och ha en allmän girlsnight. får se hur många som kommer dit, det är ju roligare ju fler som kommer!

Kommentarer
Postat av: Ida

SJUKT vad det kostar ill balen & studenten :o och ändå är det för 2 dagar av ens liv, men man få väl hoppas att det blir värt det ;)

2009-04-11 @ 21:58:28
URL: http://idaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Weronica

Här på våran altan i Mölndal är det så varmt och gott att man lätt kan ligga och sola! Du får komma hit, jag lovar att jag ska komma snart hem till er så vi kan planera eran lilla resa snart! Tyvärr har jag haft väldigt mycket omkring mig det sista. Men vecka 17 så börjar skolan lugna ner sig. Vad tror du om den veckan? Vi ska nog kunna hitta en mysig resa till bra pris! Kram och glad påsk!

2009-04-12 @ 14:59:09
URL: http://wirrewippans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0