Finally!

nu har jag fan jobbat på bra vill jag säga. jag ska åka från skolan nu tänkte jag. gäsp. klockan är snart 9! tiden bara rinner iväg, och jag har lyckats skriva 8 sidor på mitt arbete! (över 3000 ord) det ska ju vara inne senast imorgon, och jag kommer få jobba med det imorgon på dagen också litegrann. men det krävs inte ett dugg mycket mer. max ½ sida. helt fucking underbart. det är detta arbete som har kostat mig mest stress (förrutom körningen) eftersom det tar så grymt lång tid. så jag är happy, och nu ska jag åka hem från skolan, äntligen! :D

Kommentarer
Postat av: angelica

fin header :)

2009-04-21 @ 23:57:42
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0