fredag

jag har inte varit världens bästa på att uppdatera på senare tid vad jag haft för mig, och det veeet jag. dock ganska ovanligt mig måste jag säga ^^ jag vill heller inte dra allt jag gjort, så vi stryker de dagarna helt enkelt!

men idag har vi i alla fall haft så sjukt kul ridlektion. jag blir deprimerad att det var sista gången, jättetråkigt! men får väl fortsätta utveckla min ridning på egen hand.

sedan har jg varit på ellos en sväng och ätit, och lämnat min balklänning för 2a gången. Hoppas hon kan fixa det nu.. sedan har jag varit på banken också. ska ta mig en promenix med hunden nu hde jag tänkt :) inte alltför blå himmel idag, men varmt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0