freeedag

matchen igår blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. första perioden var riktigt kass faktiskt. men dem ledde med 1-0 ändå. andra halvlek spelade dem mycket bättre och vi gick för säger. tänkte vi. dem gjorde 1-1 i 88 minuten, typiskt :( men men. det är fotboll, så han det gå när försvaret inte hänger med. men synd ändå! och sofie verkade tycka att det var kul, och ville gå på mer matcher :)

när jag och hjärtat vaknade imorse åkte vi iväg till garaget och kollade hazze litegrann, han mår stundtals inte så bra. men han blev tvättad i den nya biltvätten igår, så han är snygg nu må tro :) och så fick han lite mer bensin och olja idag så han rullar.

fast att vi somnade riktigt sent inatt, så är jag pigg idag. ändå ska jag lägga mig ute och unna mig lite sol! ledig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0