inför sommaren

nu är som vanligt i skolan inför sommaren, man lämnar tillbaks alla böcker, har "avslutningslektioner" alltså man skriver utvärderingar. dessutom är det såpass många som åkt av, och alltså ska bjuda på tårta :) så nu är det tårta efter tårta. haha. jag bjöd idag också, så nu har jag det ur världen. andra har ju åkt av flr än 1 gång, så dem får ju fortsätta bjuda ;)

hämtade förresten ut mina betyg häromdagen, och långt ifrån alla är ju satta än. men just nu har jag 4 G, 14 VG och 1 MVG. ska någon vecka efter studenten ge er lite mer ingående information om kurserna. är väl fel att säga att man verkligen ansträngt sig för de där betygen. man önskar ju nu efteråt att man skulle skött skolan ordentligt från början.. men men. sånt går ju alltid att vilja ändra i efterhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0