jävlar vad trött jag är.

Det har ALDRIG varit så jobbigt att gå upp, som det var imorse. shit, jag somnade till och med på golvet när jag kommit ut från duschen. haha. det här lovet har verkligen förstört mina riktiga sömntillfällen. Dessutom hade jag svårt att sova igår efter att jag hade pluggat färdigt. jättejobbigt..

nu har vi Arbete med häst, ska strax ha prov i Hästens utbildning, sedan blir det en liten redovisning i Hästkunskapen. Sitter och skriver på en APU-uppgift nu, får fortsätta på resurstiden sen. så har man den ur världen om en vecka eller två. har ju lite saker kvar fortfarande.. =/ Räknade ut att jag gjort 14 inlämningar på 14 dagar när att visa mig duktig. och det var fanimig duktigt. speciellt eftersom jag bara jobbade i 10 dagar av dem 14 :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket :)

2009-04-15 @ 13:25:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0