måndag

imorse vaknade jag - aningen förkyld. jag låg verkligen och fryste jättemycket när jag skulle somna. kröp ihop under täcket, och bara kinderna och pannan syntes ovanför. det var svinkallt! men jag hade väl fått upp värmen på morgonen hyfsat. tyvärr ska man ju upp 05.30 då.

Idag hade vi en idrottslektion värdig en naturbrukare. vi åkte traktor till idrottslektionen, och spelade fotboll på en åker :) det var jobbigt, målen stod längst upp, och mitten var i en dal.. men det var allt lite skoj! vår sista idrottslektion.. inte för att jag är så mycket för just idrotten i skolan, men det ÄR sorligt. och på fredag har vi också vår sista ridlektion för Lena. man vill knappt tro att det är sant.

i övrigt har jag kommit hem, har ätit lax och hjärtat har precis åkt. massa gott :) ska försöka göra lite nytta nu. och ta en huvudvärkstablett!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas att du är bättre med förkylningen.

2009-04-20 @ 19:12:31
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0