nationella prov och lite annat

det blev ingen uppdatering igår, jag var dödstrött. låg i mammas knä på kvällen och höll på att somna. jag låg baraoch tänkte på dagens nationella prov. trodde aldrig jag skulle klara det.

men vet ni? nu sitter jag här och har precis avslutat 2 timmars skrivande. förstår mig inte på dem som kan sitta i 5 timmar och bara skriva. jag fick kramp efter 1½ timme.

det första jag gjorde var att stryka det från min lista på saker jag samlat på mig/saker som finns kvar att göra. nu har jag sex saker kvar, och just nu på listan finns det 14 strukna saker. och det har varit ännu mer innan jag skrev den. så jag har fan kämpat. och det här har gjorts under tiden claes varit i thailand. det ni! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0