Sommar?

Åh, knopparna börjar slå ut här på strömma, och åkrarna börjar bli gröna. mycket grönare än hemma! nu är det bara hästarna och kossorna som fattas ute i sommarhagarna utmed vägarna. Om dem släpper dem där i alla fall under dagarna innan vi tar studenten tro?

nu har jag en hiskeligt lång håltimma, tråkigt! speciellt när man går upp kl 6, har sin första lektion 7.40 och sedan inte nästa förrän 12.10. men vi har full eftermiddag i alla fall, med teoretisk ridning och religion i 2 timmar. inte världens roligaste kanske, men vi har ju saker att se fram emot ikväll! :D

Då är det Elfsborgs match, och sedan sover jag hos älsk, så tyvärr blir det ingen mer uppdatering idag. antar jag. man vet liksom aldrig ändå ;) haha.

nej, dags att sätta igång med lite skolarbete!

Kommentarer
Postat av: jeanine

hehe visst är det härligt vid den här tiden...tror dessvärre inte att skolan släpper korna förrens efter studenten dock, fast är det sånt väder som idag så hoppas jag på att de gör det ;)

2009-04-16 @ 12:36:31
URL: http://jeeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0