Osportsligt uppträdande

jag sitter här, så trött att jag nästan skulle kunna somna på direkten. det får inte bli någon sista period för mig idag, det går helt enkelt inte. dessutom skulle jag bara bli förbannad om fbk vann.

jag har i hela mitt liv varit dålig förlorare. varesig det gäller att bli av med bollen i en närkamp, om andra vinner i spel, eller om hästen inte går bra ett pass. finns ingen i min familj som inte är dålig förlorare, så jag vet ju vad jag har och brås på. dem värsta är väl pappa som ljuger till sin fördel då han förlorat (eller skriker och hotar domaren så han blir avstängd i några matcher som tränare), rasmus som slåss (om inte annat slår han sönder sina nya klubbor i sargen om han försökt att lyckas hålla sig att inte slå en spelare) Ska väl egentligen inte heller nämnda den gång då BT kom för att fota och intervjua rasmus inför distriktet, och han satt i utv. båset i halva matchen. Lyckat.. och sen då filip som blir långtjurig av det som återstår av dagen. (kan väl också hända att han inte pratar med sina medspelare, är nära gråten, sparkar iväg saker omkring sig eller hotar med att flytta hemifrån beroende på situation.)


Tur att jag har en mamma och en simon i familjen som kan hålla saker i styr!


(viskar) och nu hör jag dem där ute sitta och kolla på matchen

Filip: Men vad fan gör han?!
Pappa: Vad säger du? Han tar sitt eget ansvar, gör det du också.
Filip: Det gör jag. Får man göra så eller?!
Pappa: Nej, det gör du inte, ta ditt eget ansvar innan du klagar på andra.
osv osv

Ja, jag säger då det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0