staaaden

Det var dags för klipp-time för min del idag. hade när jag kom dit ingen aning om vad hon skulle göra, min duktiga frisör. jag hade beslutsångest, men hon hjälpte mig till slut. så därför blev det ljusa slingor som vanligt, mer uppklippt hår, kortare lugg och en liten brun färgklick i luggen också. det blev najs!

Efteråt klippte sig sofie också, bara topparna men ändå. jag höll på att dö av hunger, så massa onyttigt blev det idag.
när vi sedan kom hem till sofie och jag skulle beställa min ÄLSKADE skor, så märker jag att endast frakten kostade 500 kr. jävla skit säger jag! dem skorna har jag förälskat mig i för länge sedan, och läängtat efter den dagen jag skulle beställa dem. men, men. bara att leta nya gladiator pumps. fan också!

Senare åkte jag och Kicki in till stan, drack kaffe och hälsade på på byttorp idag igen. jag tror allt kicki är lite förtjust om man får ta händelserna i förväg ;) jag sa inte det där.

nej, dags att besöka min säng, det är jobb imorgon kl 8. lite sömn ska jag allt hinna med :)

tvivlar på att ni ser den "svarta fågelskiten", men den finns där. jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0