städa? hmm..

igår bakade jag till sent. jag ska ha dem till min student, göra lite fint med dem. och jag ska göra många, så likabra att börja, jag får göra i några omgångar..

om jag hinner idag så ska jag försöka baka också. men först och främst städa grundligt i mitt rum. mamma sköter resten så bra själv, men jag kan inte ens sköta mitt lilla rum? jag städar 100 gånger mer hos claes än hos mig själv. och jag har bara ett litet rum? det är patetiskt. jag borde tänka mer på mig själv har jag kommit på. eller ah, blivit tillsagt. många gånger. men det ÄR roligare att se andra glada över att man har städat och gjort fint, just därför likabra att ta sig själv i andra hand!

dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0