Torsdag

igår red vi på eftermiddagen, det var så underbart väder! vi red i paddocken och hade dessutom endast t-shirt på oss. Så underbart skönt verkligen! Och lektionen gick ganska bra, får vlä säga att öppnan förra veckan gick bättre än att göra sluta som vi gjorde igår. Det är svårt att hålla reda på allt när man har en häst som inte har alltför mycket framåtbjudning när han gått igenom de första 3 graderna i utbildningsskalan!

efter skolan åkte jennipher med mig, vi flö och flängde överrallt kändes det som. handlade, retunerade papper, pantade, var hemma hos mig, packade och sedan åkte jag och lämnade av henne. Sedan åkte jag och städade, dammsög, diska, tvätta fönstren och sånt där innan älskling kom hem. det var skönt att träffa honom igen!

sitter nu i skolan och har gjort min första redovisning för dagen. I etologi, om hästens, hundens och kattens hotbeteenden. Ganska intressant faktiskt.. Ska fixa det sista på min nästa redovisning nu - nationella proven i SvenskaB. Usch jag ser inte fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0