trööööött!

bion igår var bättre än förväntat. klart, det var nästan mer action än det handlade om bilar. men det störde sig inte ens mitt hjärta på, så då är det ju lugnt ;) den var helt okej, verkligen. vi lyckas bra med att hitta bra filmer att gå på bio på :) och förlåt, ni hade rätt. fast and furious.

imorse gick vi upp tidigt för att åka till göteborg. när vi sedan varit där ett tag, kikat lite på backaplan och var på G hem, kändes det som att klockan var jättemycket. men den var bara 12 på dagen, och jag har därför varit trött hela eftermiddagen. yeye, nu är det match ändå, så kan inte lägga mig :)

åkte sedan hem till josse där jag spenderat min eftermiddag. vi kollade film och hade mysigt. sedan åkte vi till stan och handlade massa godis. OCH toapapper. för er som känner henne, så är hon otroligt färgglad människa, och toapappret var rosa, blått och lila. colin kommer bli sååå glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0