underbart väder!

hemkommen :)

var hos kicki en sväng igår. jag tror killarna i mina vänners närhet har flippat ut totalt.. bilen började krångla när jag sen skulle åka, och jag orkar inte. fick åka så pappa fick fixa ngt provesoriskt så länge. åkte sedan till sofie, och vi satt och pratade i några timmar. vi brukar liksom inte ha några problem med det.. haha. åkte hem runt 11-tiden, och kröp ner till hjärtat som kollade film. dock somnade jag tidigare än honom ändå.

idag har jag och josse varit på åhaga där dem har  hem- och trädgårdsmarknad. dem hade gjort det jättefint! vi satte oss ute i solen och fikade en stund också. så underbart skönt med såhär fint väder! solen är jättestark och steker verkligen :)

Josse



Kommentarer
Postat av: Josse

När fan hann du ta den? :O

2009-04-07 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0