utee

drog min kos till kicki i eftermiddags. var en stund hos tobbe och jennie med lite annat folk först. och jag har tur i spel. jävlar 42 kronor första gången vettu. visste inte ens hur spelet fungerade. haha. och Ann, jag fuskade inte!
sedan drog vi oss in till stan. vi är inte världens snabbaste på att ge oss iväg om man säger så. det har vi aldrig varit. men väl i stan har vi varit på donken, och åkt runt, skjutsat och träffat en massa folk. niceee, och kicki drack ju gott medan jag fick dricka redbull för att hålla mig vaken.

fick också racea lite med älsk. vill ni veta vem som vann? jag tyckte att det gick ganska bra fastän jag vet att han bara gjorde sig till och när jag nästan trodde att jag var i alla fall lite bra, så på raksträckan försvinner han liksom bara plötsligt. hej då, liksom? fick sms sen om att han knappt ens rört gasen. pinsamt.

nee folks, sova kanske? inte lätt med både redbull och kaffe i kroppen, men det är värt ett försök. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0