utekväll

tidigare idag åkte jag och pappa och fixade med bilen. äntligen sitter sommardäcken på, dörren är fixad, skiten som fastnar i däcket är fixat och lite annat smått och gott. dock låter det fortfarande någonting vid mitt vä. framhjul. irriterar mig.

åkte sedan ut till kicki en sväng, blev fast där till sent då vi åkte in till stan. träffade lite folk och sådär. Vi körde en repris från avslutningskorten i 9an också. förrutom våra bandanas då såklart ^^
kicki fick mig riktigt jävla rädd ett tag också. aldrig att hon får använda min tändare i bilen något mer! :O

och nu är jag hemma, men är inte ett dugg trött. konstigt hur man kan vara så trött och bara vill sova ibland, och att man ibland verkligen inte är trött. strange det där.. aja, godnatt i alla fall. jag är nästan heeelt säker på att vi hörs imorgon igen ;)

Vi som småttingar


Kommentarer
Postat av: Jonna

kolla min blogg, mitt senaste inlägg. passa på så länge det fortfarande finns. måste säga att förutom att man inte får låtarna fysiskt och kan lyssna på dom någon annanstans, så är Spotify riktigt bra! vet dock inte hur mycket dom har av din typ av musik.. :/ men alltid värt att testa, det är ju ändå gratis? :D

2009-04-06 @ 08:22:27
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0