torsdagskväll

gårdagen blev väl inte riktigt som planerat. var ju menat att jag skulle ligga framför tvn och glo. Frida och Henke kom hit på kvällen, och sen skulle jag åka ut till Kicki när jag plötsligt började må så dåligt :( usch, kändes som jag inte riktigt visste vad jag skulle ta vägen. därför fick jag gå och lägga mig och hoppas på bättre tider ungefär. kände mig smått hysteriskt där ett tag. jag orkar inte att det ska komma tillbaka nu, jag har ju varit utan det så länge :(
aja, mamma ska åka och köpa medicin och se om det hjälper. den jag har nu hjälper inte så värst bra längre.

så idag sov jag till 11, det var ett bra tag sedan! detta ljus och annat gör mig verkligen morgonpigg! jag känner mig nästan som jennipher, man vill bara hoppa ur sängen på direkten och ut i solen :D och dessutom känner jag mig ganska bra idag, förrutom att jag är lite skakis och smått illamående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0