måndag

dålig uppdaterning pga min dator är på "service" hos pojkvän.

i lördags åkte jag somsagt till Jenny, vi åt, fixade iordning oss och sådär innan vi gick ner på krogen tillsammans med cherie, alex och daniel. började på swing och gick sedan vidare till tonic där vi spenderade kvällen. träffade massa folk och hade det trevligt. första gången någonsin som jag varit ute, utan att dansa och vara sådär lagom full. utan att knappt vara påverkad, och bara sitta och tjöta. det var nice!

igår gick jag och älsk upp tidigt för att åka ut till morfar. han bjöd på kalkon och annat gott, han är mästare på att laga mat, min morfar! solen sken, det var varmt och jätteskönt att få komma bort en stund utan att ha några måsten alls. vi satt ute i solen och hade det skönt!

senare åkte jag, kicki, johan och några fler till almemäs för att grilla och sådär. vi satt där och hade det trevligt fram tills det blev för kallt och vi begav oss hemåt.

när jag kom hem kröp jag ner i sängen hos mitt hjärta. bästa, bästa människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0