Myyy daaay :) (as usual)

Provet idag gick bra! jag svarade på alla frågor, och rätt svar också faktiskt. den enda chansen att jag inte skulle få rätt på allt vore i så fall att jag formulerat mig fel, vilket vi inte hoppas att jag gjort :) och den där lilla "om man kan kalla det redovisning" om korsförlamning gick bra!

jag har annars befunnit mig i stan under eftermiddagen. Köpte ett nytt solkort, och dessutom somnade jag så fort jag lagt mig i solariet. och det har aldrig hänt förut, bara att man är sådär sjukt nära, men att man aldrig hinner somna in ordentligt.
Jag mötte sedan upp Sofie, och vi gick och åt på apropå. det var massa gott och vi fick prata igenom allt som hänt under påsklovet i borås resp. lidköping. vi har ju faktiskt varit ifrååån varandra i nästan en vecka nu!
Sedan gick vi och köpte årets första Elfsborgsbiljetter. Sofie har ju aldrig varit på IFE-match och ska imorgon få se dem krossa Kalmar! :D

Äntligen fick jag gå till helens beauty center www.hbc.nu och träffa Cilla! och gissa om hon blev glad att se mig? jag har inte träffat henne på flera år,  trots att hon är min pappas kusin. men det var ett kärt återseende, och hon var jätteglad hela tiden. hon blev ganska uppspelt över att få göra min balfrisyr eftersom det tydligen går att göra "allt med mitt underbara hår". Hon lär upp "elever" och är riktigt duktig frisör. och dessutom är hon vrååålsnygg! min egen frisör blev helt paff när jag sa att jag var släkt med henne. hon utbrast "Men guuud, varför klipper du dig inte hos henne?!" "Eh, för att jag klipper mig hos dig? Fortsätt nu? :S " och som hon sa, hon har gjort hur många baluppsättningar som helst i sitt liv, och hade så många idéer att hon inte kunde bestämma sig. jag har gett henne fria händer, jag hoppas hon gör något bra utav det!

Frida hade redan mött upp mig, och vi åkte hem en stund. mamma har nämligen köpt hem all dricka osv till min student, och vi satt och kollade runt lite på nätet efter mer saker till folket kommer hem. men till slut gav jag upp, hon får sköta det. jag har ändå ingenting att säga till om! haha.

nu är det sängen för min del, den här dagen har varit hemsk när det gäller min trötthet 'slår mig själv' jag SKA vara utvilad imorgon. så jag orkar med våran långa håltimma. haha. plugg? ehh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0