inte långt kvar.

vet att jag varit dålig på att uppdatera det sista, men det har haftsina anledningar. är faktiskt ganska stolt över att inte ens ha suttit vid msn, öppnat bloggen eller någonting på några dagar. skrev bara ett snabbt inlägg i måndags som ni märkte - i skolan. men men. har inte ens haft någon lust att skriva, då är det illa. nu är jag fit for fight för att börja skriva igen.

har idag haft cleoround i skolan, jag hade blondie och hoppade 90cm. han var duktig, även om jag har ridit honom desto fler gånger då han var mer säker på hinder. men men. ska inte klaga :)

sen var jag en sväng hos kicki, och senare hos älskling. kikade in på tid och doft också, och dem hade dem sakerna som jag hade velat ha. fin fint ^^


igår var jag jättenervös inför min bal och student. vet inte varför.. så efter att jag varit och provat klänningen inför jennipher på ellos, som numera är hel och allt det där så provade jag allting hemma. fick igår i stan också tag på en tröja att ha över studenklänningen om det inte blir superväder. jättefint.
så därför.. på med balklänningen, på med skorna, sjal, smycken, väska osv. oron över.
på med studentklänning, på med lilla tröjan, skor, smycken, studentmössan osv. oron över.

Och om 1 vecka och 2 dagar. Då ser ni mig där. Ståendes på trappan med studenmössan på huvudet. Helt underbart. Helt fucking underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0