fotande

vi har gäster hemma, och har precis käkat potatisgratäng och grillad kyckling. det var verkligen underbart gott! och allt detta godisätande, hjälp. jag har käkat en massa, och det är ju så gott! jag och josse köpte igår på eko för 3.90hg. det är billigt det! :D

Eva påpekade idag att hon tycker att jag ska söka in för att bli ansiktsmodell. va, vad händer? jag har alltid fått komplimanger för mina ögon och "modell-pricken", men att jag skulle ställa upp på något sånt? nej, aldrig i mitt liv. jag skulle aldrig mer i mitt liv ställa mig framför kameran, ta den skiten, för pengar. aldrig mer! dem utnyttjar så mycket dem kan, övetalar även barn att inte gå i skolan för att fota kläder hela dagarna. jag kan medge, att över 1000 kr per dag var bra betalt för att vara ett barn. men jag ska inte utsätta mina barn för sånt, om dem verkligen inte vill förståss. mina sista gånger gjorde jag det endast för pengar. mamma tyckte jag skulle tacka ja och vara glad för pengar, samtidigt som jag egentligen aldrig ville till 100%. Sedan skaffar man sig nya vänner och många otroligt roliga minnen för livet under tiden, det ska jag inte underskatta.

mitt största minne var när vi skulle ställa upp i en reklamfilm för tv4. jag hade blivit färdigsminkad, håret var fixat och dem frågade vem som skulle åka emot gbg först och visa vägen. pappa tog på sig detta ansvar, och det hela slutade med att alla kom rätt - utom vi. vi hörde igenom tingstadstunneln 4 gånger och hamnade ändå i lerum. lyckat liksom.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

De finns på Scorett :)

2009-04-09 @ 20:43:29
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Sofie

joooo ! :P men jag hade nog köpt klänningen ändå, så oroa dig inte :P

2009-04-10 @ 11:26:18
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0