Ingående inlägg

Jag vet att det är många som klagar för att jag inte skriver lite ingående inlägg som jag förr gjorde. "Man vet ju aldrig vad du gör på dagarna längre!" Jo, det är ganska sant faktiskt. Men sanningen är den, att jag tänker inte sitta här och skriva vad jag gjort, som sedan misstolkas och jag får återigen förklara och tala om vad jag menar. Jag behöver heller inte skylta med saker jag gjort/gör för att göra andra svartsjuka vilket jag hör att många tydligen gör. Jag läser bara mina vänners bloggar och några större bloggar då såklart. Det jag gör ,som ni kanske helst av allt hade velat veta om, göra en stor disskussion om, bli jäävligt förvånade för, och saker ni själva berättar och tror att ni är dem enda, håller jag för mig själv. Specifikt människor som inte känner mig, har ingenting med vad jag gör och inte gör.

Så, nu vet ni det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0