Irriterande insekter...

Dessa flugor, jag blir galen! Vi dödar så många flugor varje dag så det är sanslöst. Dem är verkligen överallt. När man är i vardagsrummet sitter dem överrallt på kroppen och ger sig ALDRIG, och när man ska sova finns det minst 3 flugor i rummet som verkligen ska sitta i ansiktet på en. Det brukar sluta med att man får lägga sig under täcket och knappt kunna andas istället. Jag antar att det är någonting vi får ta när vi har massa hästar omkring oss så långt ögat når..

 

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-19 @ 16:09:40
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0