Jag håller mig levande

aah, shit. Har bara varit hemma och rastat hunden idag, annars så har jag varit borta hela dagen. Stackaren har fått vara ensam mycket idag. Så ska pussa på henne hela kvällen nu!

Dessutom varit på demonteringen idag och beställt, äntligen!! Och jag måste bara säga att det är dålig stil av dem, att bara för att jag är tjej kunna "lura på" mig någonting? Och sedan ändra sig helt, så fort en kille åker med? Ni är pantade.

Resten vad som hänt idag ska jag inte nämna alls. Tur att Johan kommer och kollar film nu och har med sig cancerpinnar, annars hade jag blivit styckmördad inatt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Me like cancer just nu!

2009-08-11 @ 22:02:29
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0