Måndagar är bajs

Jobb jobb jobb.

Sedan åkte jag hem till en god vän och fixade mig iordning litegrann. Inte för att det hjälpte speciellt mycket då det sedan regnade ute, men ändå.

Eftersom en och annan person inte har världens bästa bilar, så fick jag dra mig till Aplared och hjälpa till lite. Att människor inte förstår att man ska drivea nyaa bilar =) det har jag inte heller förstått ännu.

Det känns som att jag varit något av en räddare i nöden idag. Åkte sedan till sjöbo, kollade tv, lyssnade och fick säga mitt. Your strong boy ♥

Sedan åkte jag och hämtade Bellabuus på tåget, hon blev massa glad över att komma hem! Bjöd mig på mat gjorde hon också. Hur kan hon veta att BurgerKing är det bäästa som finns? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0