Mira är hemma igen!

Öronen bara hänger, ögonen är ledsna och den alltid vifftande svansen pendlar bara litegrann i luften. MEN, min älskade hund har äntligen kommit hem! Inte i samma skick som när jag igår morse lämnade henne, långt ifrån. Men hon är i alla fall hemma hos oss igen. Hon hade varit så ledsen på blå stjärnan, bara legat och försökt gny hela tiden..

Nu är det inga vanliga två veckor framöver. Hon får inte springa, hoppa (ner eller upp från soffor eller sängar), inte skälla eller morra, inte gå på promenader och endast äta mat i princip puré. Eftersom hon inte får springa och alltid annars brukar vara lös, kommer vi få ha henne koppplad i sele också dessa två veckor. Stackaren kommer vara så ledsen att inte få vara fri.. Men när dessa två veckor är över, så ska hon aldrig mer behöva ha ont! ♥

      

Kommentarer
Postat av: jennipher

Lill miris :) jag har tänkt på dig sedan matte ida sa att du skulle till doktorn, och jag vet vad det är för operation, det gör jätte ont :) men du kommer må jätte bra efter dessa två veckor, jag lovar :) Hoppas matte ida är snäll och läser detta för dig :)

2009-08-20 @ 22:51:22
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Kicki

Hon kommer va mycket gladare sedan när hon är helt frisk ska du se =) <3

2009-08-20 @ 22:59:49
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0