Operationen gick bra!

Veterinären ringde förut och berättade att operationen gått bra. Hennes mandlar var regält svullna och röda trotts hennes tidigare medecinering mot halsfluss. Så nu ska hon förhoppningsvis må bättre! Men hon får troligen stanna lite längre imorgon än vad som var sagt pga att mandlarna var så dåliga och det skulle blöda mycket nu första dygnet. Jag tänker bara på att hon ligger där borta, ensam i en liten bur och mår jättedåligt. GUMMAN, usch. Jag saknar henne så mycket redan och längtar tills imorgon då jag får hämta henne!

Men glad är jag att hon i alla fall får vara vid liv. Grannens hund blev överkörd på Gällstadsvägen häromdagen när han var med medan hon red. Dessutom ska min väns hund åka till blå stjärnan idag, och kommer inte därifrån mer.. Mira ska förhoppningsvis leva med oss i många år till, hon är ju trotts allt bara 3!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Tack så mycket för dina söta små ord! Det värmer.

Jag tror precis som dig, att jag kommer få det. Min mamma pratade med csn idag igen och nu ska jag skicka ännu fler intyg som stryker mina skäl varför just jag ska ha inackordering, så nu får vi hålla tummarna!

2009-08-19 @ 18:07:59
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Jungnell!

Naaw, jag om nån vet precis hur ont hon har och hur mycket det verkligen blöder hahah x'D Skönt att allt gick bra! =)

2009-08-20 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0