Massa mys

Jag fortsätter att ha mina dygn vända åt helt fel håll. Kom precis hem från Eddie och ska väl försöka somna om en stund. Fick mig nog en lite tupplur där bland alla filmer vi kollat idag. Och en av filmerna, jag grät så himla mycket. Och Robbin förstörde Eddies stund också juuu.. Vi var ju så snabba på att beställa biljetter till bion, så det fanns inga platser kvar! Får ta det en annan dag istället när vi är smarta. Och snabba. Men vi myste till det med chips och annat gott istället!

Tack mina hjärtan för en mysig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Räkan

Det blev faktiskt en kalaskväll trotts att vi inte fick se Göran. =/ Men det måste vi göra så fort vi kan tycker jag! :'D Tack själv för det mysiga sällskapet. ^^ <3

2009-08-17 @ 06:17:18
Postat av: Kicki

Bio på onsdag ;)?

2009-08-17 @ 22:02:32
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0