Bort med bubbleroom..

Nu har jag förstått varför många bloggar inte har fungerat det senaste. Många stora bloggares sidor tex. Foki och egoina, har också haft problemet. Det yttrar sig som att "internetsidan kan inte visas", bloggen kan alltså inte ens läsas som vanligt. Det kanske också har med att göra att hela mitt Internet Explorer knappt fungerat nu under en tid.

Många av oss använder bubbleroom, där vi genom reklam tjänar pengar på vår blogg. Enligt blogg.se så "kraschar bubbleroom din blogg i Internet explorer". Jag har nu tagit bort deras script från mina kodmallar och hoppas att problemet ska vara åtgärdat nu och att ni kan läsa min blogg som vanligt!


Godmorgon förresten, jag ställde klockan på tio, men vaknade ändå en timme senare. Berodde nog på att jag lade mig väldigt sent igår. Snön vräker ner här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0