Dagarna springer iväg

Trots att jag faktiskt gick och lade mig i tid igår, så vaknade jag inte förrän efter 13 i förmiddags. Fick lite mått panik, så tur att jag redan var i stan så jag kunde komma så fort till Kicki som möjligt. På bara några minuter var jag redan nere vid bilen, och körde iväg trots att jag hade fullt med snö i framrutan. Liten som jag är behöver jag inte alltför stort synfält ;)

Hjälpte Kicki lite hemma, fick mat i magen och drack kaffe. Och pratade såklart!
Sedan har jag varit hemma och jobbat fram tills nu. Ska strax ringa upp Jennipher så vi kan vara varandras sällskap som vi brukar vara när vi är ute och går! Man behöver inte vara lika rädd och sen har jag lite extra tur eftersom snön ligger så fint och lyser upp sitt också. Men pannlampa, det är ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0