Godnatt!

Måste bara få slänga in ett inlägg på någon jag är grymt besviken på just nu. Det var inte länge sedan det var en lång pratstund, och du lovade att skärpa dig. (men kanske var det för att du snabbt skulle rymma därifrån.) Du förstör för dig själv och för människor i din omgivning som bryr sig om dig. Du ger löfte efter löfte som du aldrig kan hålla.. Snälla, för alla andras skull?

Well well, jag är nu hemma i alla fall och måste lägga mig nu på direkten. Ställa klockan, för imorgon blir det Göteborg för att hämta biljetter, och en sväng till ikea med min lilla Linn.

-12 grader, och jag säger godnatt!



Hemma för en vecka sedan, innan all den andra snön kom..


Kommentarer
Postat av: Jossan

ojoj, ni har snö så det räcker och blir över!! :D

jag är jätteorolig att vår snö här i Mölndal ska försvinna :p haha

2009-12-21 @ 13:25:33
URL: http://nerdupyourlife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Finns de nåt ja saknar på vintern så är de och vara i Målsryd(kulla). De är mysigt när de kallt och snön faller=)

2009-12-21 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0