Han är förstörd

Jag hade svårt att tänka mig att min vän skulle må bra efter sin Tallin resa, men.. Idag har jag fått konstaterat att han inte längre är som han ska. Dessutom erkände han själv att är helt efter i huvudet och jag kan inget annat än hålla med!
Vid varje sväng, fick jag i princip tvärnita för att han inte sagt att jag skulle svänga. Och eftersom han inte kan ge någon vidare förklaring till varför heller så avgör jag slutsatsen. Han var så full, så länge, att han förstört sin hjärna. Yepp, så måste det vara.





Sådan här bild från resan säger väl allt och inte var dem från honom heller. Utan från hans vän som skickat. Undrar om han ens vet om att han gjorde det.


Kommentarer
Postat av: emelina

fin blogg :):)

2009-12-05 @ 16:27:09
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0