I hate the winter

Det var ganska intressant idag när jag skulle åka till Sofie måste jag säga.. Jag blev stående i en backe och kom varken upp eller ner. Jag fick psykisk hjälp av de flesta, och när inte ens Claes vill lämna sin bil i backen för att hjälpa mig, är det illa då? I think so..
Men det löste sig förstår ni. Jag blev stående utanför ett hus, och när gubben i huset kommit hem fick han så snällt köra ner min bil för backen. Eftersom jag absolut inte vågade köra mer, så fick han gå upp för den långa backen hem igen själv. haha, känner mig elak.

Men jag och Sofie har haft en myskväll, och jag är fortfarande kvar. Vågar jag verkligen köra hem? Ja, det är väl nödvändigt, med tanke på att jag ska till stoora staden Götet imorgon över dagen. Det kommer bli mysigt!


Aja, önska mig lycka till sen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0