I love this cutie

The fucking foundation was helt slut, inte bra! Fick ta med mig ett annat test hem så får väl se om det fungerar istället =)

Och vad tror ni jag kommer hem med istället om inte en ny mobil? Jag brukar inte vara lättlurad, så ställde den lilla telenor-gubben mot väggen. Så nu ska det nog förhoppningsvis bli lite billigare att ringa också =)

New moon igår också, såklart! Wonderful film, och en ur sällskapet vill också han se filmen en gång till. Får väl se om det blir en tredje gång, men tror det får vänta tills den kommer ut på hyrfilm istället. Dem där filmerna är beroendeframkallande, jag somnar till twilight varje kväll ^^



Kommentarer
Postat av: Jennipher

Underbart fin mobil! :)

2009-12-02 @ 13:31:06
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0