Julafton

Herrejössös vad mobilen har gått idag, den måste nästan vara sönderbränd nu.. Men alla mina vänner, tack sötnosar. I love you!

Dagen har alltså spenderats hos min faster. Vi var runt 20 personer, åt massa god mat och tittade på Kalle Anka. Min enda tjejkusin är alltför söt. Hon hade mig som bakgrundsbild på sin dator, och skrivit något i stil med "Min kusin, Ida". I somras sa hon till mig: "Jag ska köpa likadana kläder som du. Jag ska sminka mig likadant som du. Jag ska tatuera och pierca mig likadant som du. Jag ska ha samma frisyr som du. Och sen.. Sen ska jag plastikoperera mig, visa ett kort på dig och säga att jag vill se ut precis som du!". Sötare får man leta efter.

Nu har vi öppnat julklappar, och jag fick precis reda på att jag inte slutat jobba än. Hm, trevligt. Haha. får genast sluta skriva. Men en av de bästa julaftonar på länge i varje fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0