Julklappar och bhc

Jag hittade såå mycket julklappar förut. Not. Men jag vet ungefär vad jag ska ha i alla fall. Linn hittade nog mer fynd än vad jag gjorde, trots att hon är den fattiga utav oss. Haha. Jag behöver känna mig rik ibland (fastän jag inte är det).

Sedan blev det ishallen och hockey såklart. Idag var det en riktigt rolig match! Mest för att BHC var riktiga duktiga på planen. Dock ett stort minus för Växjö klacken, inte ett dugg kul när supportrar tror sig vara så stora och coola utan någon som helst anledning. Trots förlust efter straffar så lämnade vi ishallen med ett leende (kanske berodde det på mongot från BHC-klacken som pekade finger åt pappa för att han sa åt honom sluta reta den andra klacken och gå därifrån).

Ha en bra kväll mina vänner, nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0