Lite jobb

Det har varit en händelserik dag på jobbet. Har flygt och flängt överallt verkligen. Men det är skönt det också, då känns inte dagen lika lång =) Eftersom att Jeanette är sjuk, så måste jag jobba imorgon också. Jag tackar väl inte pengar så sätt, dessutom blir det ju jobb på julafton för min del också. Jag säger fortfarande inte emot ^^. Dessutom så börjar ju jag skolan i mitten/slutet på januari, så därför behövs så mycket pengar som bara går. Lite inställning får man ha nu.

Nej, nu blir det dags för ugnstekt lax och annat gott. Sedan får det faktiskt bli en lugn kväll med bokläsande och tidig läggdags. Jag tror de flesta håller med om att jag behöver en sådan dag!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Du är värd det! :) haha, och jag är värd dessa lediga dagarna jag har framför mig!!

2009-12-22 @ 21:45:04
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0