Plastgran?

Jag kom ihåg förr om åren, då var det väldigt viktigt vad vi hade för gran här hemma. Mamma har pratat om plastgran nu i något år för att hon inte orkar med vattning och framförallt alla barr som ligger överallt. Dessutom har det varit viktigt med kungsgran och att barnen får hjälpa till att klä den.

Men i år är det annorlunda. Mamma införskaffade oss en plastgran, som redan var klädd när jag kom hem för några dagar sedan. Helt plötsligt spelar det inte så stor roll längre. Och jag måste medge att granen blev ganska fin ändå!


Kommentarer
Postat av: Andie

Jag tycker att det var en stilig gran.

2009-12-14 @ 14:00:30
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0