Snart dags

Det är inte mer än runt 20 minuter kvar till julafton. Jag har på senare år inte alls tyckt det vrit något speciellt med julafton alls, men i år känns det helt annorlunda. Ser har sett fram emot den på ett helt annat sätt och det är helt underbart! Dock känns det inte som att det ska vara julafton om knappa halvtimmen.. Men jag har bestämt mig för att somna innan det, mestadels för att jag jobbar hela dagen imorgon och börjar klockan 10. Därför måste jag upp kl 7 för att fixa massa grejer och göra mig iordning.

Dessutom ska jag INTE göra som förra året - glömma att sätta telefonen på ljudlös. Efter tolvslaget ramlade det in sms, om inte på morgonen. Men det är mysigt så vaknar jag av vibrationen, så kommer jag i alla fall att somna leende. Om jag inte gör det i vilket fall <3

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0