Tired

Home again. Har varit en jättetrevlig dag i Kungsbacka, jag handlade inte mycket (vilket också var planen). Duktig Ida. Men bilen var ändå fullproppad när vi åkte hem. Av vad ska jag inte säga, det har vi kommit överrens om att inte nämna något mer. (Det var bara ett sånt jävla tjöt om dem här fälgarna att vi bestämde oss för att inte nämna det mer.) Men fina var dem!

Har tänt en brasa här hemma precis, det var kallt som jag vet inte vad här inne. Men det börjar värmas upp nu =) Ska ta mig en liten tupplur innan jag hoppar in i duschen senare. Im soo tired! Har hunnit prata med mamma också, och operationen har gått bra, jag hoppas att jag träffar henne imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0