Vi är smartast i stan

Det blev precis så som jag förmodade att det skulle bli att åka till Göteborg med min äldsta vän jag har. (Vi har varit vänner sedan vi gick på dagis, på lönnen. När vi var jättesmå!) Det var en helvetes massa skratt, och måånga felkörningar. Har nog aldrig känt mig så kass i hela mitt liv tror jag. Dessutom blev jag vansinnig när vi inte hittade in till rätt ställe i Landvetter heller fastän vi varit där några timmar tidigare. Och inte heller hittade vi hem från ikea, nej det var ju lika bra att ta vägen genom hela Lidome två gånger och köra ut på samma avfart några gånger till. Och inte tala om när vi skulle till bandit rock. Den där jävla bron, vad blev det till slut.. Fyra gånger? Ja, vår resa tog många timmar vill jag lova. Dessutom blev det många stopp på vägen. Mycket för att min spolarvätska inte fungerar riktigt bra när det är kallt. Då är det bra idéer att Linn får springa ut i när vi ändå stoppar bilen. Haha. Herregud. Men kul har det varit, och lärorikt tro det eller ej.

Det vi lärt oss idag:

- Man ska inte tappa pizzan i backen och låta tanter glida iväg på den.
- Att om man ser att det står på en dörr: "Gå in rakt fram, sedan till vänster", så ska man INTE ta NÄSTA dörr och ta hissen en våning upp.
- Det finns mer än en motorväg. Fast vilken som är rätt, det vet vi fortfarande inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0