en speciell dag

jag ställde klockan på 4.45 imorses, men jag tyckte ändå inte att det var såå jobbigt att gå upp. skönt det :)
slutade jobbet kl 12, sedan dess har jag och mamma varit och handlat, och gjort lite småärenden. så nu är jag hemma och har ätit jätteonyttig mat från tårpilen. men gott är det! ;)

idag kom den speciella dagen. inte bara det att det är fredagen den trettonde, utan också en födelsedag för en person som har en speciell plats i mitt hjärta. och det är min älskade pojkvän som fyller 23 år idag :) Han är det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Moa

Ha en bra dag!

2009-02-13 @ 16:19:34
URL: http://mooaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

även paulina fyller år ;)

2009-02-14 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0