..

jag hade egentligen planer för idag, men efter att jag åkte hem från C idag så har jag faktiskt inte varit på humör alls för någonting. Eva bad mig tidigare att i alla fall bjuda på ett litet leende, så vi gick ut och gick några kilometer. Hon är egentligen inte så många år äldre än mig, och det var skönt att komma ut trotts kylan. att få tänka på lite annat.

jag ska prata igenom lite med mamma nu, sedan tror jag att sängen väntar. för att bli väckt av chefen imorgon. suck. jag orkar inte.

ibland kan man leva i en bubbla, då man glömmer allting runtomkring, slappnar av och är glad. på bara en sekund kan bubblan spricka och man är nere på jorden igen. jag önskar allt vore rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0