fredag

igår när jag skulle sova kändes det som att jag glömt någonting. jag brukar nämligen inte kunna sova om jag tex glömt att ställa klockan eller något i den stilen. men jag gick igenom allt jag gör varje kväll, och hittade ingen orsak till varför jag inte kunde sova.
på morgonen när jag vaknade insåg jag att jag hade alla kläder på mig..

vi förgiftade inte tanen idag, vi tog det lugnt på den fronten :P vi gjorde massa olika rätter idag, och det var ganska gott faktiskt. dessutom var alla killarna i jordbruk borta idag, så det blev en riktig tjejmiddag :) Mysigt!

mira är så söt, mamma går med snöslungan, och mira springer jämte och får all snö på sig. det är samma sak med vattenspridaren, hon springer under vattnet och liksom poosar. haha. hon är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0