godnatt!

blogg.se har bara problem just nu, och har haft i några dagar, grymt irriterande! aja, nog med klagande.

kom precis hem från några vänner numera boende på kristineberg. dem kommer få det fint i lägenheten, dem har alla möjligheter till det. och stackars josse skar sig ganska illa, så jag fick vara delaktig i hennes våffelstekande idag. samtidigt får man vara vaksam med de där råttorna. de är många, och dessutom vet ni ju hur jag är med de små djuren. beredd på försvar till 100%, inte släppa liven med ögonen. Jag föredrar fortfarande bosse..

nu är det dags för sömn tänkte jag. upp lika tidigt som vanligt, ställa klockan på 5.45. fortfarande inte lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0