kväll

på eftermiddagen kom frida på besök, alltid lika trevligt. sedan åkte vi och kikade hennes pojke spela innebandy. johan var också där, så det var en kul. efteråt spelade jag och frida fotboll, och jag saknar det så mycket. jag vet att jag nämnt det förut, och det känns verkligen sorligt att inte ha kvar kraften i skotten, att inte ha lika mycket tektik som förut och att delar av känslan för bollen är borta. det kom som ett bakslag på en idrottslektion i nian, jag förstod verkligen inte vart mitt skott tagit vägen. jag sparkade och slet för att få kraft, men ändå så fanns all min kraft inte där. jag kommer ALDRIG glömma den lektionen. jag kände mig helt bortblåst. och så känns det fortfarande. bad ass.

nee mina små vänner, lite sömn hade inte suttit fel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, alkoholiserad, narkoman och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin pappa, helt sjukt.



Här är hennes blogg: http://bdknapp.blogspot.com

2009-02-18 @ 23:18:45
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

2009-02-19 @ 10:32:04
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0