kväll

blogg.se har inte varit med mig under eftermiddagen så har inte kunnat blogga.. men nu så! :)

sitter fortfarande hos Jonna, det går inte så bra med arbetet jag hittar ingenting och får utbrott! ah, jag får väl se när jag kan sitta med det igen. dessutom fungerade det inte att överföra med mitt usb, dumma skolans datorer..
annars käkade vi på mcd och lite annat. det var faktiskt gott idag, konstigt nog. det är väl för att jag inte ätit det på ett tag antar jag.
sen var jag en sväng hos hjärtat och myste lite. och jag har dåligt samvete nu. haha. vilken tur att han tycker om mig så mycket redan, annars hade jag varit död nu.

nej, nu ska jag ta och köra jonna till sitt andra hem, sedan hem och sova. jag ska upp alldeles för tidigt imorgon. alldeles för tidigt för att ens nämnas här. fy fan :(

ah, men sov så gott då allihop. imorgon är det en speciell dag för vissa av oss :) Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Besök gärna min blogg om mitt liv som modell och mode dyrkare!

2009-02-13 @ 20:56:58
URL: http://paulinahultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0